לדעת איך ליצור אקלים מניע פעולה כדי שהארגון יוכל להשיג את מטרתו כגון: הגדלת מאגר הלקוחות, יצירת שיתופי פעולה או כל מטרה אחרת, עליו להכשיר את העובדים בכלים פרקטים אשר יסייעו להם להכיר בעובדה שהמציאות נתפסת בעיני אנשים באופנים שונים ולתת להם כלים נכונים לניהול סגנונות התקשורת שלהם.
קהל יעד:
לעובדים ולמנהלים בכל דרג ורמה ארגונית המעוניינים לשפר מיומנויות אישיות במנהיגות, ניהול ובהנעת עובדים.
תכני הסדנה:
חיזוק יכולת ניהול ויצירת שינוי, תוך נתינת דוגמה אישית