באינטראקציות עם אנשים ישנם סכסוכים, אם בחיים האישיים ואם בחיים העסקיים. הבנה והכרה של הסימנים הראשונים להיווצרות הסכסוך, יאפשרו להקטין את ממדיו ואף למנוע אותו. טיפול נכון בסכסוך יכול להוליד שיתוף פעולה שיביא לצמיחה של כל הגורמים המעורבים.
מטרת הסדנה:
לדעת מהם השלבים בהתפתחות סכסוך, איך ניתן לעצור את מעגל ההתפתחות שלו ולהגיע למצב של שיתוף פעולה.
קהל יעד:
מנהלים וכללי עובדי הארגון.
תכני הסדנה:
כלים לטיפול בסכסוכים ובאכזבות.
טכניקות לתאום ציפיות אפקטיבי.
חשיבות שיתוף הפעולה כמנוע לצמיחה
הנחיית הסדנה:
בסדנה משולבים מצגות אינטראקטיביות דוגמאות, תרגילים אישיים וקבוצתיים, סרטוני וידאו, הפעלות ומשחקי חשיבה. המשתתפים יחוו חוויה מלהיבה ומרתקת המשלבת ידע מעשי, אינטראקטיביות מגבשת וכן כלים ומיומנויות אפקטיביות למשתתפים ולארגון.
במהלך הסדנה המשתתפים יקבלו כלים חשובים אותם ניתן ליישם גם בחיים
הפרטיים וגם בחיים העסקיים!
כיצד לעצור התפתחות סכסוכים? איך לטפל
באכזבות וכיצד להגיע לשיתוף פעולה שיעצים את כל הצדדים.