סיטואציות של "תן וקח" מלוות אותנו מרגע צאתנו לאוויר העולם, ומחייבות אותנו לקיים יחסי גומלין הדוקים עם סביבתנו. מקח וממכר בכל מקום, החל מהבית מול בני הזוג והילדים ועד לרכישה של מוצרים שונים בחנויות השונות – אנחנו עוסקים במשאים ומתנים מבוקר ועד ליל… הכישורים לניהול משא ומתן אפקטיבי הינם כישורים נרכשים וסדנא זו באה במטרה לסייע ברכישת כישורים אלה.
מטרת הסדנה:
להכיר את השלבים בניהול משא ומתן, לדעת באילו אסטרטגיות וטקטיקות ניתן להשתמש במהלך המשא ומתן וכיצד לטפל בהתנגדויות שעולות במהלכו.
קהל יעד:
מנהלים וכללי עובדי הארגון הנדרשים לנהל מו"מ במסגרת תפקידם מול ספקים או לקוחות בתוך או מחוץ לארגון. ורוצים לקבל פתרונות וכלים למצבים שונים המתעוררים בתהליך מו"מ.
תכני הסדנה:
כלים לניהול משא ומתן אפקטיבי.
טכניקות טיפול בהתנגדויות.
סגנונות ניהול משא ומתן.
הנחיית הסדנה:
בסדנה משולבים מצגות אינטראקטיביות דוגמאות, תרגולים, סימולציות, סרטוני וידאו, הפעלות ומשחקי חשיבה. המשתתפים יחוו חוויה מלהיבה ומרתקת המשלבת ידע מעשי, אינטראקטיביות מגבשת וכן כלים ומיומנויות אפקטיביות למשתתפים ולארגון.
במהלך הסדנה המשתתפים יקבלו כלים לבניה ותכנון של משא ומתן שיביא
למצב של WIN - WIN
משא ומתן שבו כל הצדדים יוצאים מרוצים.